Načítání obsahu...
Aktuality

Aktuality

ARMATURY Group pomáhá dětem v Africe

Zaměstnancům společnosti ARMATURY Group není lhostejný osud jiných lidí. Proto se rozhodli pomáhat a zapojit se do projektu adopce dětí v Africe.

Cílem Projektu adopce afrických dětí na dálku je umožnit chudým guinejským dětem získat základní školní vzdělání a také poskytnout v rámci dostupných prostředků zdravotní péči, aby měly šanci na lepší život.

V západoafrickém státě Guinea se za základní školní docházku musí platit drahé poplatky (školné) a kupovat pravidelně školní uniforma, učebnice, sešity atd. Částky na hrazení těchto položek jsou ale pro chudé rodiny, kterých je v Guineji většina, nepřekonatelné.

„Letos je to již dvanáct let od doby, kdy jsme podepsali smlouvu o adopci a stali jsme se tak adoptivními rodiči tehdy šestiletého chlapce Almamyho Saa Tolno,“ vzpomíná na začátky Lucie Halfarová a pokračuje: „V listopadu 2007 nám přišel první dopis od Almamyho a od té doby nám pravidelně posílá své namalované obrázky a dopisy, kde barvitě popisuje svůj život v Guineji, tolik odlišný od toho našeho.“

Prostřednictvím dopisů poznávají zaměstnanci ARMATURY Group blíže život v Guineji a prožívají s Almamym jeho radosti i starosti, např. když rodina bojovala s malárií nebo epidemií eboly, když v zemi probíhaly nepokoje.

Adopce znamená pro guinejské děti další krůček blíže k lepšímu vzdělání a dává jim tedy naději na lepší budoucnost. A díky příspěvkům na školné se naděje nejen Almamyho, ale i dalších dětí, na lepší budoucnost zvyšuje.

Zpět na články
Líbil se Vám článek? Podělte se o něj se svými přáteli!  
MONOGRAM API

MONOGRAM API

Společnost ARMATURY Group úspěšně ukončila recertifikační audit společností API (American Petroleum Institute) a prodloužila tímto platnost Monogramu API pro kulové kohouty v souladu se specifikací API 6D až do července 2021. Jako jedna z mála strojírenských společností v České republice tak může společnost ARMATURY Group dodávat své produkty pro petrolejářský průmysl s monogramem API.
MONOGRAM API
Napsali o nás

Napsali o nás

Uvedení profilového článku, tzv. Cover Story, v březnovém vydání časopisu Valve World, je vyvrcholením kampaně, která trvá již 3 roky a bude i nadále pokračovat, uvádí vedoucí marketingu Vladimíra Václavíková.
Napsali o nás